ارسطوارسطو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

جيك جيك مستون مامان يدونست

من من آ قا دکتر

1391/4/23 10:41
نویسنده : مامان ليلي
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر قلب مادر.

امروز جمعه است و با اجی نگین حسابی مشغول بازی هستی. در واقع از شدت خوشحالی صبح زود از خواب بیدار شدی . دیروز که خونه مامان جون فرحناز بودیم موفق نشدم به موقع بخوابونمت . تقریبا ساعت 6 عصر بود که خوابیدی . من و مامان جون کم کم آ ماده شدیم تا با هم بریم پیش خانم دکتر (فرزانه خورشیدی) .اونجا بود که فهمیدی اومدی دکتر و میگفتی بییم بییم (بریم) و در شرایط خاصی با گریه فراوون دکتر تونست پشت تو رو معاینه کنه . آ خه چند روزی میشه که میگی درد و به پشتت اشاره می کنی . خلاصه اینم تمووم شد و رفتیم باشگاه که شام بخریم.اونجا پسر خوبی بودی . وقتی رسیدیم خونه دیگه از گرسنگی هلاک بودی و امون ندادی من لباسمو عوض کنم ولی یه دل سیر کوبیده خوردی با یه عالمه دوغ ( به قول خودت دوخ ) .

تا دیر موقع هم با وسایل دکتریت بازی کردی تا بابا شاهرخ اومد دنبالت .

امیدوارم زودتر خوب بشی .

فدای تو ، مامان لیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)