ارسطوارسطو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

جيك جيك مستون مامان يدونست

جملات جدید

1391/7/3 13:23
نویسنده : مامان ليلي
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر زیبای مادرقلب

الان حتماً تو خونه مشغول فضولی هستی و همه رو خسته کردی. اگه خدا بخواد و تو هم یاری کنی احتمالاً این روزا میری مهدکودک. ٢ روز پیش تماس گرفتم مهد قصر آرزوها . خانم کیانی فر که از آشناهامونم هست .خودمو معرفی کردم و قرار شد این روزا بریم اونجا تا ببینیم چی میشه . میتونی اونجا بمونی یا نه .

می خواستم از حرفهای شیرین کودکانه با صدای ظریف و ناناز و مامانیت بگم .

دیگه یاد گرفتی هر وقت یکی زنگ در خونه رو به صدا درمیاره بودو بودو میری و میگی کیییهه اومدم.

یا مثلاً وقتی بهت زنگ می زنم میگی :‌للام ( سلام ) خوبی؟ مامان لیلی من ایجاااام . من حونه ( خونه ) مریم .

ماماکی ( ماکارونی )

باش

مامان لیلی نه - عمه جون نه - عمه منی مرضی نه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanebaran
3 مهر 91 16:57
عزيز دلم خيلي نازي ، خوشگل من ، با اون موهاي فر خوشگلت


مرسی گلم