ارسطوارسطو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

جيك جيك مستون مامان يدونست

نرمک ارسطو

1391/12/6 14:34
نویسنده : مامان ليلي
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای مادر

می خوام خاطره چند روز پیش رو برات تعریف کنم .

من و تو و عمه جون دور هم نشسته بودیم و مشغول میوه خوردن بودیم . نرمک ( پتووی ) تو هم روی پای من بود . وقتی انار می خوردم , آب انار ریخت رو دستم و من گفتم وااای چی شدم . بعد تو به من گفتی مامان چی شده ؟ گفتم آب انار ریخت رو دستم و تو انگار بیشتر نگران نرمکت بودی گفتی : مامان نریزه رو نرمکم خوووووب نگران

دیگه می خواستم بخورمت . با یک حالت جدی و نگران و بعد هم به خوردن پرتقالت ادامه دادی.

عاشقتتتتتتم فضول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره مامان امیرمحمد
6 اسفند 91 15:31
سلام مامان مهربونم ... ماشاءا.. هزار ماشاءا.. چقدر این نی نی خوشگل و عسله عزیزم خاله فداش بشه خدا نگهداره براتون حتماً صدقه براش بزارید - به ما هم سربزنید دوستتون داریم و بوسسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث از لپ ارسطو قشنگم bahareh.niniweblog.com


مرسی عزیزم - شما لطف دارین
شلمان جون
20 تیر 92 14:11
نی نی های ناز خود را به راحتی بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم http://lastkala.com