ارسطوارسطو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

جيك جيك مستون مامان يدونست

اولين سرماخوردگي امسال

1390/8/4 15:31
نویسنده : مامان ليلي
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز مامان . حالت خوبه ؟ من تا 1 ساعت و نيم ديگه خونه پيشت هستم .

چند روزي ميشه كه هوا خنك شده . ولي از بخت بد اولين روزي كه هوا خنك شد ما با عمه ها و آجي نگين و سيتا رفتيم بيرون . تازه لباس گرم هم پوشيده بودي . واي ... چشمت روز بد نبينه كه فردا صدات ديگه درنيومد . سرما خوردي شديييييييييد...

با يه عالمه خلط كه نميتوني اونا رو از تو گلوت خارج كني . مامان برات بميره كه اين چند روز با من هم حرف  نزدي . گلو دردت اينقدر زياد بود كه با يك سرفه تازه از درد هم گريه مي كردي و هر چه شير خورده بودي ، بالا مي اوردي .

چند بار هم شب اين كار و كردي و حسابي روي تخت و من و بابا خنگ زدي اساسي. بابايي هم تو رو برد توي حموم و به به كه شدي با لباس تميز و ok اومدي پيش مامان لالا كردي .

مادر فداي اون خس خس سينت بشه . درد و بلات براي من قلبم .

دعا مي كنم كه خدا تو رو زود زود خوب كنه . عاشقتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)