ارسطوارسطو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

جيك جيك مستون مامان يدونست

ماجراي جيش كردن

1390/12/10 10:04
نویسنده : مامان ليلي
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم .

ديروز با هم خيلي بازي كرديم . بهت گفتم هروقت جيش داشتي بگو مامااااان ماماااان جيش. البته اين روزا هروقت مي خواي جيش كني ميگي ولي بعد از اين كه كارت تموم شد. ديروز رفتم و به به كرديم . وقتي داشتم پوشكت مي كردم، با عجله پوشك و از خودت جدا مي كردي و مي گفتي ماماااان . منظورت اين بود كه جيش داري.

منم كه تازه از كار برگشته بودم خونه و درگير بازي كردن با هم بوديم گفتم بدو بريم دستشويي. توي مسير با همه ( عمه ها و مامان جون ) بايد خداحافظي مي كردي .گفتم بدو چه خونسرد الان كه جيش مي كني .

بعد رفتيم دستشويي و نشستي و با خيال راحت كارتو انجام دادي.

اين بود ماجراي اولين جيشي كه با هم رفتيم دستشويي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل
15 فروردین 91 11:07