ارسطوارسطو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

جيك جيك مستون مامان يدونست

حرفهای زیبای تو

1391/7/22 15:36
نویسنده : مامان ليلي
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب مادر

امیدوارم هرجا که هستی و در هر حالی که باشی ( فضولی ) سلامت باشی .

دیگه یاد گرفتی که جمله بندی کنی و حرفای خوشگل بزنی .

چند روز پیش مکالمه جالبی با آروین داشتی .

آروین گفت : اطو سلام من استوتر( اسکوتر ) دارم .

تو هم گفتی : من دالم استوتر .

آروین : ندالی

تو : دالم

آروین : ندالی ( با صدای بلند )

تو : دالم ( با صدای بلند)

خیلی جالب بود .روزی 1000 بار هم که سلام میکنی . اگه من از هر دری بیام بیرون تو میگی سلااام .

امروز صبح که تلفنی باهات صحبت می کردم از دور داد می زدی و میومدی سمت نلفن و می گفتی: مامان لیلی سلااام . من ایجااام . من مامان جون بازار گوجه خریدم . پول و ... و هر کلمه دیگه ای که در ارتباط با خرید بود و بهم گفتی .

عاشقتم قلب بزرگ مادر.

راستی بابایی رفته اصفهان . دیشب هم خوابشو دیدی و سراغشو گرفتی و دوباره خوابیدی .

بوووس بوووس.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)